Well-known Mark

본죽

Mark
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Brand owner 본아이에프 주식회사
Website https://www.bonif.co.kr
Main Product 식당
First Registration Date 2004-06-04
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Description of Trademark
Description of Trademark (KR)본죽은 2002년 오픈하여 지금까지 1,800여개 매장을 가진 한식(죽) 프랜차이즈 브랜드이다. 죽의 브랜드화라는 참신한 발상과 다양한 토핑으로 기존 환자들을 위한 단순식품이라는 이미지에서 벗어나 맛과 영양을 골고루 갖춘 웰빙식품으로 큰 인기를 받고 있다. 죽은 '보양죽', '영양죽', '별미죽', '전통죽' 의 4가지 카테고리로 나누어 판매하고 있으며, 대표메뉴로는 쇠고기야채죽, 낙지김치죽, 전복죽, 불낙죽 등이 있다.

(EN) Bonjook is a Korean porridge franchise brand that currently owns approximately 1,800 stores since opening in 2002. As a well-being food that has a balance of taste and nutrition, Bonjook’s porridge is popular among customers of all ages. A novel approach to branding porridge and adding various topping, Bonjook has allowed the preexisting prejudice of ‘porridge is a simple food for patients’ to change. There are four categories of products ‘stamina porridge,’ ‘nutritious porridge,’ ‘seasonal delicacy porridge,’ and ‘traditional porridge,’ and the representative menus include Beef & Veggie Porridge, Octopus & Kimchi Porridge, Abalone Porridge, and Bulgogi & Octopus Porridge.
Note